Przejdź do treści

Wyjazd do Wrocławia 2019 – relacja

We wtorek 25 czerwca 2019 r. członkowie Stowarzyszenia po  raz kolejny mieli okazję uczestniczyć w wycieczce. Tym razem udaliśmy się na jednodniową wycieczkę krajoznawczo- integracyjną do Wrocławia. Nasza przygoda z tym pięknym miastem rozpoczęła się od zwiedzania miasta zabytkową kolejką z przewodnikiem po czym wybraliśmy się na spacer szlakiem krasnali, których we Wrocławiu jest około 300.

Zwiedzanie z przewodnikiem zakończyliśmy na Wrocławskim rynku, otoczonym pięknymi, starymi kamienicami z mnóstwem historii i ciekawostek. W dalszej części mieliśmy czas na regenerację sił. W stołówce studenckiej Bazylia  czekał na nas pyszny obiadek. Późnym popołudniem popłynęliśmy w godzinny rejs statkiem po Odrze, jednocześnie podziwiając najstarszą część Miasta- Ostrów Tumski.

Na zakończenie wycieczki udaliśmy się do Parku Szczytnickiego. Był to czas na odpoczynek i relaks po aktywnie spędzonym dniu. Zasiedliśmy na tarasach kawiarenki, by przy pysznych deserach i mrożonej kawie   obejrzeć 15 minutowy pokaz multimedialnej fontanny w rytm muzyki klasycznej.  Zmęczeni wyczerpującym żarem z nieba, ale z wieloma wrażeniami wróciliśmy wieczorem do Krotoszyna.